קמרון: "מזועזע ממה שקורה בירושלים", ברקת: "הוא טועה"

אני ממליץ לבריטניה לאמץ את המודל של העיר המאוחדת, אותו גם רוב בקרב תושביה הערבים מעדיפים, כפי שעולה מהסקרים הבינלאומיים שבוצעו בעיר לאחרונה
שלום בידרמן 2 Comment on קמרון: "מזועזע ממה שקורה בירושלים", ברקת: "הוא טועה"

ראש הממשלה הבריטי: "אנחנו לא תומכים במה שקורה במזרח ירושלים וזה חשוב מאוד לשמור על המצב בעיר הבירה הזו כפי שהיה בעבר" • ראש העיר הישראלי: "מצבם של תושבי מזרח העיר טוב היום בהרבה מכל המדינות הסובבות"

אני ממליץ לבריטניה לאמץ את המודל של העיר המאוחדת, אותו גם רוב בקרב תושביה הערבים מעדיפים, כפי שעולה מהסקרים הבינלאומיים שבוצעו בעיר לאחרונה
21:52
30.04.24
אבי מימרן No Comments on ח"כ שמחה רוטמן: "אנחנו ברגע של להיות או לחדול"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש ממשלת בריטניה דיוויד קמרון עורר סערה דיפלומטית לאחר שאמר בפרלמנט הבריטי כי "אני חייב לומר שבפעם הראשונה שבה ביקרתי בירושלים וערכתי סיור מסודר בעיר הנפלאה הזו וראיתי מה מתרחש בשטח בכל הנוגע לכיתור בפועל של מזרח ירושלים, מזרח ירושלים הכבושה, הייתי מזועזע".

בהמשך דבריו אמר "אנחנו לא תומכים במה שקורה במזרח ירושלים וזה חשוב מאוד לשמור על המצב בעיר הבירה הזו כפי שהיה בעבר".

ניר ברקת לא נותר חייב והיום הוא אומר כי "בריטניה היא חברה טובה וחשובה של ישראל וירושלים, אך קמרון טועה בשל חוסר הכרות של העובדות והמציאות בשטח. מאיזה בניה הוא מזועזע במזרח העיר – של בתי הספר הכי חדשים ומתקדמים שאנחנו בונים שם? מהכבישים החדשים שאנחנו סוללים שם? מטיפות החלב והמרכזים הקהילתיים שהקמנו? איפה בדיוק משקיעים כך, ברשות הפלשתינית? בסוריה? בעיראק? מצבם של תושבי מזרח העיר טוב היום בהרבה מכל המדינות הסובבות אותנו, וודאי מאשר בזמן המנדט הבריטי בארץ.

אני ממליץ לבריטניה לאמץ את המודל של העיר המאוחדת, אותו גם רוב בקרב תושביה הערבים מעדיפים, כפי שעולה מהסקרים הבינלאומיים שבוצעו בעיר לאחרונה.

בירושלים, כמו בלונדון, לכל תושב הזכות לגור בכל מקום שיחפוץ, כשאפליה על בסיס דת, גזע ומין אסורה! האם מישהו יעלה על דעתו שעל תושב מדת מסויימת ייאסר לגור באחת משכונות לונדון?".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    נראלי אמר את זה מן השפה ולחוץ

  2. 1

    חבל כבר חשבנו שיש לנו מישהו נורמלי באירופה אבל נו ממילא יש הטוענים שזה לא רחוק מהדעה של ביבי אולי לכן הם 'ידידי אמת'